TTH indgår ny flot aftale med Platinpartner


26.07.2019 | Af Morten Toft

Den Holstebro baserede beklædningsvirksomhed, ID Identity, har gentegnet deres partnerskab med TTH Holstebro. Parterne har indgået en ny 2-årig aftale, som gør at ID Identity fortsætter som Platinpartner i klubben.   

ID Identity har i flere år været en stærk medspiller i TTH Holstebro, og med det nye Platinpartnerskab, er de igen klar til at følge og støtte klubben i dens vej mod stærke sportslige resultater. 

Bestyrelsesformand og stifter af ID Identity, Peder Holm, glæder sig til at fortsætte samarbejdet med TTH Holstebro i de kommende 2 sæsoner. 

- For byen Holstebro og hele det regionale område, er det vigtigt at vi kan bevare nogle sportslige stærke fyrtårne, og med TTH Holstebro i toppen af dansk håndbold, er klubben med til at skabe stor synlighed og branding af hele området, og samtidig skaber klubben store oplevelser for hele familien, borgere og virksomheder. På baggrund af den samlede værdi som klubben skaber, er vi som virksomhed forpligtet til at bakke op om TTH Holstebro, siger Peder Holm, som samtidig finder klubbens sportslige målsætninger for værende meget spændende. 

- Både klubbens sportslige strategi og tilgangen af de nye spillere, giver os som partner en tro på noget spændende de kommende år. Hos ID Identity arbejder vi altid efter mottoet ”we will win”, og derfor passer ID og TTH godt sammen, for det er også det som jeg kan mærke at klubben vil, siger Peder Holm. 

Som en del af det nye partnerskab bliver ID Identity personlig sponsor for dameholdets Lærke Christensen, og den tilbagevendte ligatopscorer Johan Meklenborg. 

TTH-direktør: ID er en værdifuld medspiller for at vi kan nå klubbens ambitioner

- For TTH Holstebro er et større partnerskab med ID Identity med til at skabe en tro på en fortsat stærk udvikling af klubben. Sammen med ID Identity og vores øvrige partnere vil vi arbejde hårdt for at opnå en både sportslig og forretningsmæssig stærkere klub. På forretningsdelen er ID Identity, som business partner i ”TTH fordele”, med til at skabe nogle forretningsmæssige fordele som vores sponsorer kan opnå. Denne opbakning er vi rigtig stolte af, og vi glæder os til det fortsatte samarbejde med en trofast partner som ID Identity, siger John Mikkelsen. 

Fakta: ID Identity 

Kvalitet, troværdighed og design – det er tre af nøgleordene hos danske ID Identity, der ligger helt i toppen, når det gælder europæiske producenter af profilbeklædning, firmabeklædning og reklamebeklædning. Virksomheden fremstiller tøj under flere forskellige brands, bl.a. T-TIME, PRO wear, YES og GAME, og derudover designer og fremstiller ID Identity også private label-varer til forskellige detailforretninger og 
virksomheder.

Læs mere om virksomheden HER

Del på facebook